zondag 16 maart 2014

Weer een week verder.

Ik ben weer een week verder met de crochet Along. Het leek of we maar twee toeren hoefden te doen, maar stiekem kregen we de volgende dag nog een paar toeren erbij. Dus toch meer te doen dan ik dacht. Er was een leuke haak dag georganiseerd waarbij je met elkaar in allerlei winkels aan de crochet along kon werken. Ik had andere verplichtingen dus ben daar niet geweest, maar moest wel denken aan onze kippen de hele dag......... ;-) Wat zal dat een gekakel geweest zijn met al die hakende vrouwen bij elkaar die ondertussen gezellig hebben zitten haken tijdens het kletsen.  Vandaar dus een foto van mijn Crochet Along met een paar van onze kakelende kippen. Ze gingen er graag bij op de foto.
En ik heb een paar leuke vrolijke pannenlappen gehaakt. Wilde die al lang maken maar het kwam er niet van. Steeds weer andere dingen op het programma. Dat krijg je als je zo een druk baasje bent....haha.. Maar ze komen van de site van: lindevrouwtje. Daar staan trouwens heel veel leuke haakideeën op.
En ik heb weer wat armbandjes gemaakt.
En een paar kettingen. Daarvoor ben ik nog bezig om een nieuw blog te maken. Dan kun je ook gelijk zien wat de prijzen zijn en de lengte van elk sieraad.
Gelijk maar gezorgd dat ik weer bij ben met haken aan de Crochet Along deze week waren het vier makkelijke toeren dus die waren snel klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten