woensdag 20 februari 2013

Sokkenvirus,



kun je lezen van mijn plan om vorig jaar dus elke week een sok te breien. Ik kan jullie zeggen: dat is mislukt! Maar het nieuwe jaar geeft nieuwe kansen. Dus ik ben vol goede moed opnieuw begonnen.
Inmiddels is het week 8 van 2013 en ik heb dus 13 sokken gebreid! De rood met groen voor Casper, en dan op de foto met alle voeten: timo, joran, hannah, sem en matthias. Ze houden goed bij wie er nu aan de beurt is. Dus ik krijg weinig rust...
 Als ik nu ergens heen ga stop ik gelijk mijn sok in de tas. Zo zat ik vandaag in de wachtkamer te breien aan een sok voor Timo. Eentje klaar nu met de tweede begonnen. Iedereen moest lachen en ik had gelijk gesprekken met allerlei mensen in de wachtkamer. Er stond op mijn briefje dat het wel twee uur kon duren die onderzoeken dus ik was lekker bezig. Het was eerst nogal stil en gespannen daar bij de dokter, maar nadat ik mijn sok uit de tas haalde kwamen de verhalen los. En werd de sfeer meer ontspannen. Kun je nagaan wat zoiets kan doen.

En dan hier naast nog even een foto van mijn verjaardag afgelopen zondag. Taart werd er gegeten en het was een feestelijke dag.
Arike had heerlijke hazelnootgebakjes zelf gemaakt en dat mag ze van mij vaker doen. Daar hoeven we niet voor naar Brokking meer!

2 opmerkingen:

  1. Joke nog van hart gefeliciteerd met je verjaardag. En wat heb je een prachtige sokken gebreid zeg. Ik heb nog nooit een sok gebreid maar wil het nog wel eens gaan proberen. En wat leuk dat je met een sok al mensen aan het praten krijgt.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Mam,
    Zo maak je de tongen los. Wat een beetje handwerken kan doen. Daar sta je niet bij stil. Fijn dat het wachten dus niet alleen voor u draaglijker werd.
    En de sokken worden zo met trots gedragen zéker als je weet dat er iemand een beetje meer blij werd toen die sok gemaakt werd!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen