dinsdag 9 november 2010

Nieuwe siggy

Deze week weer twee nieuwe siggy,s gekregen. Gelijk maar even showen en vandaag mijn siggy terug op de post gedaan. Dus die komen er aan.
Van Siggy
Van Siggy
Ben weer druk geweest met van alles en nog wat. Maar ik heb voor Anneke een hoesje gemaakt voor een notitie boekje die zij altijd meeneemt naar de kerk. Om dingen in op te schrijven. Nu kan er dus naast de sluiting een pen gedaan worden alleen die staan niet op de foto, maar ik vind hem wel leuk geworden.

Afgelopen zondag was het druk in huize de Ruijter. Dochter met mannen en kinderen waren aanwezig. En Timo kreeg toen zijn rugtas. Man man wat was die blij en trots. Hij moest alle ritsen en vakjes bekijken. En al de dingen waar je wat aan kunt hangen zijn thuis dus gelijk in beslag genomen. Op maandag mee naar school en hij ging nog net niet heel de school rond.....hahahaha
Nu vertelde ik dat er in de tas nog een verrassing zat. En dat was dus dit:

Een kleedje om op te eten. Hij gebruikte nu een theedoek. Hij was daar ook reuze blij mee alleen vertelde hij wat timide dat hij geen strik kon maken...
Toen zei ik: dat zul je vast wel snel kunnen nu, kun je goed oefenen met deze placemat. En ja hoor, hij was nog niet thuis of hij moest en zou het leren, en hij KAN HET! Reuze toppie. Dus ook dat was een goede zet van Oma.
Wat wordt je toch blij van zulke momenten, die maken een zwarte dag, die het zondag was, toch nog eentje met een gouden randje.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten