dinsdag 12 oktober 2010

Waar ben ik nu zo druk mee?

Nu dat zal ik vertellen: met van alles en nog wat.....haha.
Maar ik moet nu twee x per week met een kleinzoon naar Rotterdam voor een Neuro feadback behandeling. Best intensief en midden op de dag. Dus je dag is er wel een beetje mee naar de knoppen. Maar goed, als het helpt hebben we er alles voor over.
Ik kreeg van iemand een "oude" naaimachine. Die heb ik dus helemaal schoon gemaakt, en van alles gedaan. Ook nog voor een beurtje naar Rotterdam gebracht en hij doet het weer als een zonnetje. Dus ik heb nu twee naaimachine,s staan. Eigenlijk drie, maar dat is nog een oude van mij die eigenlijk bij mijn oudste dochter in huis hoort. Die gaat morgen weer terug naar haar eigen adres. Lang genoeg gelogeerd hier in huis.

En ik ben wat aan het struinen op internet naar voorbeelden van quilttechnieken.
En daar kom je van alles tegen.
Ook een techniek waarbij je met drie stik naden dus een leuk blok in elkaar hebt.
deze
Maar ik heb even geprobeerd of het ook werkt en het werkt. Goed he!
Je krijgt dan zoiets:

Leuk he!
Ook ben ik begonnen met de deken voor Sem. Eerst alle blokken geknipt, en op luier inleg getekend. En de Giraffe uitgeknipt, en rondjes voor de vlekken. En toen begonnen met de Quilt as you Go techniek.
Inmiddels drie blokken klaar. De vierde moet ik nog vlekken op naaien.

Dus die ligt op een stapel te wachten tot ik daar weer mee verder ga.
Ook ben ik aan het borduren voor een ander werkstuk. Wat dat zien jullie vanzelf.
Ik doe ook mee met de kerst borduur swap. Maar alleen in stilte dus niet via het gezamenlijke gebeuren.
Maar daar heb ik al deze voor klaar liggen. En de tweede is in de maak.
Van Handwerken
Hier kun je er meer over lezen Nu had deze sneeuwpop vleugels en een aureool, maar die heb ik maar weggelaten....
En ik ben bezig met de Ark van Noch voor de kamer van Matthias. Hij is bijna klaar met het doorpitten. Moet alleen nog kralen kopen om de ogen van de dieren mee te doen. En ik wil in de regenboog een tekst maken.
Dan nog de rand er om heen.
Dus jullie zien: ik verveel me nooit. Kom tijd te kort.
Nu ik ga snel weer door. Groetjes en tot laters.

1 opmerking:

  1. Hoi lieverd,
    Leuk stukje. En de beide linkjes zijn gelukt.
    Helemaal supert.
    GR. Anneke

    BeantwoordenVerwijderen