maandag 4 oktober 2010

Ik ben niet zo een kadotjes mens, maar nu heeft er iemand toch wel erg mooie kadotjes te geef. Kijk zelf maar eens! Hier
Ik doe in ieder geval mee, jullie ook?

Vorige week dus niet zo veel tijd gehad om te quilten. En gisteren ook nog niet. Ik moest met Joran naar Rotterdam en kwam dus in een enorme file terecht. Dus we kwamen te laat op de afspraak maar gelukkig kon ze uitlopen. En was Joran enorm lief bezig! Dus hij verdiende een dikke duim.....
Toen hij terug was op school ben ik naar huis gegaan en was even gesloopt, had nergens zin meer in. Dus heb een beetje geslapen en voor de pc gezeten en tv gekeken.
Dus het was echt een baal dag!
Vandaag dus weer vol goede moed begonnen.
De tussenvulling en achterkant voor de deken van Sem liggen klaar om gesneden te worden. Die had ik gisteren nog wel even gewassen ( dus niet helemaal niks gedaan ;-) ). Dat ga ik zo dan maar eens doen. Daarna denk ik toch nog de giraffe op de stof appliceren. Jullie zullen het wel zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten