donderdag 13 mei 2010

Weer bezig geweest.

Zo er is weer even een paar weekjes voorbij. Maar dat wil niet zeggen dat ik niets gedaan heb.
De kleedjes voor de kerk zijn klaar. Alles vijf en ik denk dat ik er nog wel twee bij maak, maar nu even niet. Ik heb nog genoeg gesneden repen liggen dus dat kan wel.
Maar zie hier het resultaat:
Eerst begonnen met het snijden van de stof in lange repen.
Toen de repen drie aan drie aan elkaar en daarna op elkaar.Daarna er driehoeken van gesneden en als je open doet zijn het vierkanten die weer aan elkaar gemaakt.En mooie oranje reep ertussen en zie hier de top is klaar.

Toen nog tussen mijn gekregen lappen voor achterkanten gezocht naar goede achterkant en die er achter gedubbeld. En de repen die ik over had heeft mijn dochter in tweeën gesneden en aan elkaar gezet en die heb ik als rand gebruikt.
En dat dan 5 X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten