woensdag 17 juni 2009

Andersoortige dingen.

De afgelopen weken heb ik me ook weer eens gestort op het maken van kaarten.
En dan wel met de pyramidevorm.
Ook erg leuk om te doen. Je bent er niet zo lang mee bezig dus je hebt snel resultaat.

Dit is er eentje van. Daar deed ik wel wat langer over want ik moest eerst de rand prikken en daarna borduren. Wat best nog wel veel werk was. Maar met een mooi resultaat.
Vandaag had ik een vrije dag en zou ik aan de blouse voor kleinzoon Timo gaan naaien.
Maar ik moest eerst langs de kapper. En daar belde mijn dochter op te vragen hoeveel stof ze nodig had om het dakraam bij haar zoons (Timo en Joran). Ik wist toen dus al dat het naaien van de blouse niet zou gaan lukken want ze zou wel langskomen om te vragen of ik die nog "even" zou kunnen naaien.
En dat klopte helemaal.
Dus vanmiddag even een verduisteringsgordijn genaaid voor het dakraam van de jongens.
Zijn ze s'morgens misschien niet zo vroeg meer wakker.
En ben toch nog begonnen met het zigzaggen van de stof voor de blouse.
Dus misschien komt die morgen nog wel af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten